zaterdag 29 augustus 2015

Dag 20 (27-08-2015)

Vandaag is Quinten jarig en zodra hij wakker is zingen we hem met zn 3tjes toe voor zijn 16e verjaardag. Cadeautje krijgt hij thuis.

Allemaal lekker douchen en hup aan het ontbijt.

Rond 10.30 uur hebben we uitgecheckt maar laten de koffers achter omdat we 's nachts pas gaan vliegen.

We zijn klaar om de Malls onveilig te gaan maken.

Saskia en aanhang nemen een taxi naar de Pacific Plaza en wij gaan lopend naar de Mall of Indonesia die niet zover van het hotel vandaan ligt.

Deze krijgt op TripAdvisor een hoge beoordeling.
Snap er niets van, is echt een flop.
Dan maar naar de Grand Mall of Indonesia, hup in een taxi en gaan met die banaan. Nou zo snel gaat dat hier allemaal niet. Het is een gekkenhuis op de weg. Na 1,5 uur zijn we er dan eindelijk. Deze Mall is wel een stuk leuker en hebben ook prachtige winkels.
Voordat jullie denken die doen ook niets anders dan shoppen, valt wel mee hoor. Maar in Jakarta is niet veel meer te doen dan shoppen.
Eigenlijk hadden we nog naar Old Town willen gaan maa dat was weer ruim een uur verder en wisten niet of we dat allemaal zouden gaan halen gezien de drukte op de weg.
Ik heb namelijk geen zin om het vliegtuig te missen.

Rond 20.30 uur komen de taxi's en laten ons naar het vliegveld brengen.

Om 00.40 uur stijgen we en 's middags om 16.00 uur zijn we weer lekker thuis in Druten.

We hebben een leuke vakantie gehad.