vrijdag 25 juli 2014

Dag 13 Los Angeles

Dag 13 (25-07-2014)

Rond 8.30 uur is iedereen na een goede nachtrust uit bed getrommeld en gaan we ontbijten.
Het ontbijt is hier redelijk goed, zeker voor Amerikaanse begrippen.
Het ontbijt is tot 9.30 uur en dan word ook meteen alles opgeruimd, dat is wel een beetje jammer.

We bespreken wat we vandaag allemaal willen gaan doen en besluiten dat we beginnen met Santa Monica.

We rijden naar de Santa Monica pier. Dit is een grote pier vol met allemaal kraampjes en eettentjes.
Ook is er een grote (permanente) kermis. Tevens is dit het einde van de Route 66.

Het is een stuk minder druk op de weg en we zijn er dan ook vrij snel.
Na hier wat te hebben rondgelopen rijden we naar Sante Monica Boulevard om te gaan shoppen.
En dat is natuurlijk weer gelukt.
Juliette een paar All Stars, Quinten nieuwe voetbalschoenen en ik een paar schoenen en wat shirtjes.

Na het winkelen rijden we naar Muscle Beach om naar de gespierde mannen te gaan kijken.
Althans, ik doe dat natuurlijk. Heb mijn ogen tenslotte niet voor niets gekregen. Maar eerlijk gezegd vallen de gespierde mannen een beetje tegen. Op één na, die was echt gespierd, sterk en mooi.

Ook de kinderen hebben nog even laten zien hoe je nu echt snel in een touw moet klimmen. Juliette kwam echt een heel eind naar boven en Dion zat binnen 2 tellen boven aan het einde van het touw.

Na deze krachtsinspanning lopen we weer terug naar de auto en gaan naar Hollywood boulevard.
Het is hier ontzettend druk met toeristen, we lopen wat rond, gaan wat sterren spotten op de grond en we komen ook nog een bekende tegen. Johnny Depp was er ook namelijk. (foto volgt nog) we kopen het eea aan souveniertjes en gaan nog wat winkelen. Dion koopt nog een mooie Oakley zonnebril.
Na de drukte van Hollywood gaan we op zoek naar een mooi stulpje in Beverly Hills.
De huizen zijn hier echt niet normaal zo mooi.We hadden er bijna een gekocht, maar toen kwam ik erachter dat ik voor geen goud Druten ga inruilen voor het Beverly Hills. Ik kan mijn vriendinnen echt niet missen. Deze 4 weken zijn genoeg.

Ondertussen is het alweer ruim 20.00 uur en beginnen we honger te krijgen.
We besluiten om terug te rijden richting het hotel en onderweg dan wel ergens een restaurantje te bezoeken.
Normaal komen we er 10 tallen tegen en nu alleen maar de restaurant met de grote M en  nog meer van dat soort meuk, maar ja we hebben honger en besluiten dan ook om dan maar bij Jack in the Box te gaan eten.
Mmmm, heerlijk. (maar niet heus)

Het is nu bijna 22.00 uur en zitten/liggen nog even lekker tv te kijken. Juliette is zelfs al in slaap gevallen.
Morgen nog een dagje LA en gaan we naar het strand.