dinsdag 22 juli 2014

Dag 10 van Lake Havasu naar San Diego

Dag 10 (22-07-2014)
Vandaag rijden we na een matig ontbijt om 8.00 uur naar San Diego.
Dit is de langste rijdag tijdens deze vakantie en is bijna 500 km.
Na ongeveer 1 uur rijden  komen we in een heel ander gebied.
We rijden bijna 150 km lang langs enorme akkers die allemaal verwerkt worden tot enorme hooibalen. Er zitten vliegen hier duizenden gele vlinders en ontzettend veel kleine witte reigers.
Als we de akkers voorbij zijn zitten we weer midden in een rotsgebergte, wat heel mooi is om te zien.
Na de rotsen kom je ineens in de woestijn terecht, De Imperial Sand Dunes. Ook dit is weer mooi om te zien en we stoppen dan ook even om wat foto’s te maken. Het is wel ontzettend heet (42gr) dus heel lang blijven we er niet.

Rond 12.00 uur zijn we in Brawley en gaan we even tanken en eten bij Jack in the Box.
Daarna rijden we weer verder en zijn we om 14.30 uur op onze bestemming.
We slapen in een Best Western Hotel aan de jachthaven. Dit hotel heeft ontzettend mooie kamers met uitzicht op de haven. Wij dachten deze ook te hebben, maar wat hebben wij? Wij hebben uitzicht op het parkeerdek! Nog geprobeerd om een andere kamer te krijgen maar deze zaten dus allemaal vol. Dus, helaas pindakaas voor ons.
Nadat we de koffers op de kamer hebben gezet, zetten we koers naar de haven om ergens gezellig wat te drinken op een terras.

Tegen 17.30 uur rijden we naar Gaslamp Quarter, dit is een gezellige wijk met veel restaurantjes en terrasjes. We eten heerlijk bij een Italiaans restaurant genaamd Operacaffe.
Om 21.30 uur zijn we terug in het hotel en gaan Juliette en Quinten nog even zwemmen.
Het is nu 23.00 uur en hangen we nog even voor de tv, is de was gewassen en zit nu in de droger.
Zodra dat klaar is, gaan we maar eens slapen.

Morgen gaan we een dagje naar het strand.